زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

کودکانه 2

1392/7/6 0:45
نویسنده : مامان زینب
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.هر کس منو دیده اعتراف کرده موهای زیبایی دارم. با توجه به سنم در نوع خودش بی نظیرم. اما اشتباه نکنید مطلب این پست در مورد موهام نیست چون این موضوع خودش بحث مفصلی میطلبه!

یه سوال :تا حالا نزدیک به 20 تا کش کوچولو دور انگشتتون پیچیدین؟حالا من یادتون میدم:

اول:خوب فکر کنید کش ها کجا می تونن باشن؟

دوم:یه جای دنج پیدا کنید و کش ها رو بریزید دورتون (به شعاع اتاق،غصه نخورین مامانتون جمعشون میکنه. من امتحان کردم جواب داده!!!)

حالا با دقت از انتهای انگشتتون شروع کنید...

چون این قسمت کار مهمه تصویر دقیق تری نشونتون میدم!

وقتی احساس کردین انگشتتون بی حس شده سریع با دندون کش ها رو بیرون بکشید...

اگه کسی شما رو صدا زد بی معطلی اتاق رو ترک کرده و بگین آخ گوشم میخاره!

اگه مامانتون مثل مامان جون من باشه میگه : «الهی بمیرم شاید از حمام اومدی خوب گوش دخترم رو خشک نکردم »به همین راحتی قضیه تموم میشه!فقط فراموش نکنید روزی 3 الی 4 بار تکرار شود.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه فاطمه
6 مهر 92 23:04
الهی قربونت برم عمه جون خیلی با نمکی شیطونیهاتم بانمکه خیلی ناز شدی ماشاالله قربونت برم
مامان نگار
11 مهر 92 12:52
ممنون از آموزش مفصل، کامل و دقیقت که همراه با تصویر بود و کاملا واضح
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد