زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی زینب

عرفان کوچولو

1392/5/28 2:24
نویسنده : مامان زینب
895 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم خونه عمه اکرم. مثل همیشه من و عرفان با هم دعوا کردیم و اسباب بازی ها رو از دست هم چنگ زدیم.البته عرفان چون 4 ماه و نیم از من بزرگتره بیشتر زور میگه.منم به پشتیبانی بزرگترها در بیشتر موارد به هدفم می رسم.به پیشنهاد مامان جون برای لحظه ای به طور مسالمت آمیز با هم کنار آمدیم و عکس گرفتیم.راستی عرفان 2 تا داداش بزرگتر داره که وقتی اذیت میکنه از دستگیره در آویزونش میکنن.از من بپرسین میگم :حقشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
28 مرداد 92 16:17
ای بابا از دست این پسرای زورگو از منم بپرسین می گم حقشه آخه منم یه پسر دایی نق نقو دارم که تا بهش دست می زنم میگه نگار منو اذیت می کنه و کلا نمی ذاره من بزنمش! کاش یکی هم اونو به دستگیره آویزون می کرد البته اون 3 سال از من بزرگتره
عمه فاطمه
30 مرداد 92 21:49
الهی بمیرم چرا بچه رو اینجوری کردن خیلی بدید همتون آدم دلش یه جوری میشه مث شکنجه خونه ساواک دلم براش سوخت بیچاره نی نی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد