زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی زینب

زینب خانم +بعبعی!!

1392/5/23 18:05
نویسنده : مامان زینب
441 بازدید
اشتراک گذاری

چهلمین پست تقدیم میشه به دخترم به مناسبت عید فطر یک هزار و سیصد و نود و دو :

برای رفتن به کرمان این دفعه بهانه های زیادی داشتیم:اول دیدن روی ماه بابابزرگ و مامان بزرگ دوم :رفتن به بافت و دیدن باغ های گردوی بابابزرگ سوم: دیدن از باغ سیب خاله سمیه (مامان یاسین) . چیزی که مهم بود اینه که من و یاسین حسابی بازی کردیم و دنبال مرغ و خروسا کردیم و دست آخر هم یه بعبعی بی صدا گیر آوردیم باهاش عکس گرفتیم.تازه من با خودم چند تا کک تپل و مپل آوردم خونه .هیچی هیچی مثل گردش در طبیعت منو سر حال نمیاره.خصوصا اینکه من تقریبا از هیچ حیوونی نمی ترسم مثلا یه سوسک سیاه برای مامان جون گرفتم ولی تا رسیدم نشونش بدم از ترس غش کرد.چند تایی هم عکس یادگاری با یاسین گرفتم ، ببینید:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
24 مرداد 92 13:19
آفرین به زینب خانوم که اینقدر شجاعه واقعا یه سوسک سیاه گرفته؟ منم که از هیچی نمی ترسم اگه سوسک ببینم غش می کنم. باید مدال شجاعت داد به این دختر از طرف منم: سلام ببعی
عمه فاطمه
30 مرداد 92 21:43
دلم خیلی برا زینب تنگ شده خوش به حال بعبعی واقعا که من اصلا دل نمیکنم کنار میتر سم کنار بعبعی برم چه برسه که دست بزنم پسر شجاعی عزیز عمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد