زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نی نی زینب

سبزی شستن

1392/3/26 13:59
نویسنده : مامان زینب
574 بازدید
اشتراک گذاری

فرهنگ لغات جدید زینب خانم: ماشا (پا شو)،مایین (پایین)،تخم م (تخم مرغ)، بخوور(بخور)،مم(ممنون)،ای م (با فتحه میم به معنی این رو بده به من)،نی نی ها بای بای( هر زمان که بیرون میریم از تمام بچه های شهر خداحافظی میکنه)،اینب(زینب)،نوشا(نوشابه و دلستر)،انشیه (انسیه)و...

ببخشید دخترم که دیر به دیر میام به وبت سر میزنم. دعا کن مشغله ذهنی مامان جون حل شه،قول میدم منظم کار کنم! این روزا که شما به پایان 18 ماهگی نزدیک میشی دلهره من هم بیشتر میشه امیدوارم واکسن یک سال و نیمی رو با صبر پشت سر بذاری.راستی آدم دختر داشته باشه مثل زینب خانم. چرا؟ چند روز پیش سبزی خریدم که اگه غافل شده بودم میبایست دخملم رو از لا به لای جعفری و اسفناج ها پیدا کنم.قسمت مهمش هم شستن سبزی ها بود که دخملم کاملا ناخواسته شیرجه میزد داخل تشت آب و یه دونه گشنیز  رو از اعماق تشت میاورد بالا و دوباره شیرجه! وقتی سبزی ها رو بردیم برای خرد کردن آقا گفتن اینا که یه دور چرخ شدن!!!

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
7 خرداد 92 8:38
واقعا هم که آدم یه دختر داشته باشه برای دو دنیاش کافیه . زینب خانوم از همین الان داره تو کارهای خونه کمک می کنه ببینین وقتی بزرگ شد چی میشه
خصوصی دارین


خدا کنه مثل بچه های امروزی که به سیاه و سفید دست نمی زنن نشه.آمییییییییین!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد