زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی زینب

من تی تی دارم!

1392/3/26 13:37
نویسنده : مامان زینب
528 بازدید
اشتراک گذاری

امشب به شکل کاملا اتفاقی از یک پرنده فروشی سر در آوردیم و زینب خانم طوری ابراز علاقه کرد که در نهایت با یک جفت مرغ عشق به خونه برگشتیم. دختر ناز باباجونش پرنده ها رو «تی تی» صدا میکنه. البته لفظ «تی تی» رو از طوطی یاسین یاد گرفته.از لحظه ای هم که وارد خونه شدیم به کسی اجازه نداده قفسشون رو از روی میز جلو مبلی برداره ، تازه دخترم وقتی خوابش گرفت چنان با احساس براشون دست تکون داد و «بای بای»کرد که باعث شد باباجونش تموم صورتش رو غرق بوسه کنه.جالب اینکه هر زمان مرغ های عشق آب میخورن زینب خانم هم تشنه میشه و آب میخواد. 

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
4 اردیبهشت 92 15:30
ای جان که به طوطی می گه تی تی! بامزه مواظب باشین مثل برادرزاده من که میگفت چرا مرغ عشقامون ارزن می خورن منم میخوام نشه!
عمه فاطمه
7 اردیبهشت 92 15:03
عزیز دلم خیلی ماهی میخوام بیام تی تی یاتو ببینم جیگر طلا دلم خیلی برات تنگ شده زینب جان عمه مواظب باش تی تی هات لپتو نخورن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد