زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

نظرات (6)

مامان نگار
19 فروردین 92 15:14
آفرین به زینب خانوم با اون چشمای مظلوم و شیطونش که اینقدر عکسهای خوشگل خوشگل می اندازه
عمه حدیث خوشگله
19 فروردین 92 19:27
واااااااااااااای چه دخمل خوشگلی ماشااللهعکس اولش خیلی نازه
محمد طه پسر خاله
21 فروردین 92 10:57
سلام زینب خانم. من آقا محمد طه هستم.تو رو خیلی دوست دارم. چقدر گوگولی مگولی هستی. لباس سفید و سبزت از لباس قرمزت قشنگ تره. ولی لباس قرمزت هم قشنگ تره
محمد طه پسر خاله
22 فروردین 92 16:57
عمه فاطمه
26 فروردین 92 19:08
عمه جونی سلام چقد دیر به دیر میای نظر میزاری هر روز میام برا مطلب جدید ولی نیست هیچی دست خالی میرم کرمان خوش گذشت بیا برام تعریف کن چه خبر بود دلم تنگ شده یکی عکس خوشکلت که تو گوشی بابات هستم برام بزار که زبونتو در آوردی خیلی بامزه هستن جیگر عمه ای دوست دارم قد تموم دنیا
ساره شریفی
8 اردیبهشت 92 0:46
سلام بر مامان بابای عزیز زینب کوچک . واقعا بخاطر داشتن چنین فرشته قشنگی بهتون تبریک میگم . خانم سلطانی ، میتونم روزی رو متصور باشم که زینب تون از دیدن یادداشت های شما چقدر شاد و پر امید میشه . این دقت نظر عاشقانتون بسیار ستودنی و قابل تقدیره . برای جمع قشنگ سه نفرتون آرزوی سلامتی و شادی دارم . فرشته قشنگتون رو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد