زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

روزی که من اسکوتر خریدم...

1393/6/18 4:05
نویسنده : مامان زینب
267 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی برمی گرده به روزی که من داخل پارک، آقا پسری رو دیدم که در حالی یکی از پاهاش روی زمین بود به سرعت جا به جا میشد.عجب وسیله جالبی! این مطلب توی ذهنم بود تا مگس کش رو دیدم! منم به تقلید از اون آقا پسر یکی پا رو روی مگس کش می ذاشتم و لی لی کنان راه می رفتم. مامان جون متوجه منظور من نمی شد و از طرفی من هم اسم اون وسیله رو نمی دونستم. خلاصه سرتون رو درد نیارم 3 تا مگس کش در این راه شکست تا یه روز با باباجون رفتیم بیرون . اسکوتری که پشت ویترین مغازه لوازم ورزشی بود منو سر جام میخکوب کرد . باباجون که دید میخ من به هیچ طریقی از زمین کنده نمیشه ، اسکوتری به رنگ دلخواهم رو خرید. این هم سندش ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
23 شهریور 93 13:22
سلام به زینب خانوم و مامان بابای زینب خانم بعد از مدتها تونستم بهتون سر بزنم و خوشحال از یه عالمه پست نخونده! از شیرین زبونی های زینب جون کلی خندیدم بخصوص دو مورد که توی خونه تعریف کردم و کلی خندیدیم: 1. ماجرای شارژر آلبالو گیلاس 2. ماجرای اسکوتر ممنون زینب خانوم که مایه تفریح و سرگرمی ما رو با حرفهای بامزه و شنیدنی ات فراهم کردی ما این روزها خاموشیم و منتظر یک جرقه برای روشن شده دوباره چراغ وبلاگمان به بابای زینب خانوم هم سلام ویژه تا خدای نکرده گمان بد به ما نبرند که از معرفت بویی نبرده ایم امیدوارم هرجا که هستید موفق و خوشحال و مثل همیشه خوش اخلاق باشین.
مامان زینب
27 شهریور 93 13:52
سلام . از لطفتون ممنونم.باز هم به ما سر بزنین . خوشحال میشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد