زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نی نی زینب

من قایم شدم...

1393/2/8 2:16
نویسنده : مامان زینب
581 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بازی قایم باشک و فوتبال از علاقه مندی های دخمل شده . اگه پیداش کردین...

 یکی از روزای خوب خدا با باباجون و دختر رفتیم مدرسه کودکان استثنایی.حیاط مدرسه آروم و ساکت منتظر زنگ تفریح بچه ها بود. دو نفر از دانش آموزان کم بینا و نا بینا با هم قدم می زدند. یک لحظه ایستادند و به سمت صدای ما اومدن. از اینکه یه بچه با خنده های کودکانه و معصوم خودش تاب اونها رو اشغال کرده بود ،شاد شدن . خواستن به سمت ما بیان که با شنیدن صدای خودکار معلم به پنجره بالای سر ما منصرف شدن.خدایا ممنون که دخترم دو تا چشم بینا و زیبا داره...

پسندها (1)

نظرات (2)

...
11 اردیبهشت 93 13:03
وای وای وای کجارفتی؟؟؟؟؟خطرداره سلام . آره جاتون خالی تا حالا چند بار دستم لای در رفته ! چند بار تصمیم گرفته شد تلویزیون و میزش عوض شه اما من اجازه ندادم آخه اگه قهر کردم کجا برم؟ راستی شما؟
...
25 اردیبهشت 93 11:33
سلام.من آشناهستم نمیشناسیدمنو؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد