زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی زینب

ای خدا من میوه می خوام!

1392/12/19 1:41
نویسنده : مامان زینب
319 بازدید
اشتراک گذاری

روز خسته کننده ای گذرونده بودیم و ساعت یک بامداد بود . مثل هر شب خانم طلا داشت پشت سر هم حرف میزد. هر 10 ثانیه یکبار هم تاییدیه حرف هاش رو می خواست.تصمیم گرفتم خودم رو به خواب بزنم تا شاید بخوابه.چند بار صدام زد و دید جوابی نمی آد. یه دفعه زد زیر گریه و با صدای حزن انگیز که اگه دخترم نبود فکر میکردم چند سالیه که میوه نخورده،گفت: ای خدا من میوه می خوام ! در حالیکه به زحمت جلوی خنده ام رو گرفته بودم با چشمای بسته گفتم :سیب یا پرتقال ؟جواب داد: موز صورتی ! دیگه طاقت نیاوردم و محکم در آغوش گرفتمش و زدم زیر خنده.با ذوق بچه گانه ای گفت : صبح شد، دیگه بیدار شیم !!!

نشون به اون نشونی که تا ساعت 2:15 دقیقه بامداد حرف زد و من هم تایید کردم.یکی تحقیق کنه ببینه چند دونگ بهشت زیر پای مادران است؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد