زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نی نی زینب

رهاورد سفر به کرمان1

1392/11/25 2:25
نویسنده : مامان زینب
399 بازدید
اشتراک گذاری

ثنام...

ظمن عرذ طبریک 22 بحمن و طشکر از هظور گرم و خاب آلود حمه ی نی نی های گل در راحپیمایی!(ببخشید باقی مطالب رو میدم مامان جون اصلاح کنه)

بریم سراغ اصل مطلب:اولش که بار سفر بستیم فکر نمی کردیم 10 روز طول بکشه اما هر چی بود عالی بود خییییییلی عالی.یه عالمه برف بارید و مامان بزرگ برای اینکه سرما نخورم داخل سینی برام برف میاورد و من کنار بخاری بازی میکردم!تازه اینکه تعجب نداره چند بار وقتی خواب بودن پریدم روی سرشون شوک زده از خواب پریدن و از این حرکت جالبم تشکر کردن!عاششششششششششششششقتم مامان بزرگ....قلب خیلی غصه دار شد وقتی برمی گشتیمگریه

پارسا کوچولو پسر خاله ی ناناز منه! مهره مار داره اگه یه بار ببینیش دلت نمی خواد از کنارش تکون بخوری!

 فاطمه دالوند(نمونه اعجاب انگیز یه دختر ساکت و مهربون) .2ماه از من کوچکتره. من امتحان کردم هر بلایی سرش در بیاری شکایت نمی کنه احتیاطا خواهرش نباشه بهتره . این دفعه بیشتر خونه خاله نجمه (مامان پارسا)و خاله حمیده(مامان فاطمه) بودیم .من رو ببخش یاسینناراحت

 

 مهمترین اتفاق جشن تولد حلما (+فاطمه ) بود که من هم 5 تا کادو گرفتم.ممنون از همگی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباجون
25 بهمن 92 22:17
سلام دختر گلم. مبارک باشه هدیه هات. انشالله عید هم باهم میریم کرمان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد