زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی زینب

شیر و شیشه بای بای!

1392/7/19 0:42
نویسنده : مامان زینب
385 بازدید
اشتراک گذاری

بنده با افتخار اعلام میکنم که زینب خانم بعد از یک سال و نه ماه و بیست و پنج روز شیر نوشیدن امشب توانست در اولین شب ترک خود به خواب رود.خدایا چه احساس خوبی! ممنونم! فکر میکنم دیگه دخترم جدی جدی خانم شده.وای چقدر خوشحالم... هیچ وقت اولین شبی که باید شیرخشک درست میکردم یادم نمیره.اونقدر غصه داشتم که چند بار مجبور شدم شیشه رو خالی کنم چون یادم میرفت چند تا پیمونه ریختم.حتی به ذهنم خطور هم نکرد که میشه آب جوش رو تهیه کرد و داخل فلاکس ریخت که در طول شب راحت باشم، تا 5 شب اول نیم ساعت زودتر بیدار میشدم تا آب جوشیده رو گرم کنم و بعد شیر آماده شده رو زیر آب سرد کنم! اما کم کم حرفه ای شدم و الان می تونم طی 10 دقیقه 5 درجه شیر ناب آماده کنم.آه...جای خالی بعضی ها...گل پسرا...تاج سرا

 

آخرین تصویر زینب خانم و شیشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
11 مهر 92 12:45
آفرین به زینب خانوم که حالا دیگه واقعا خانوم شده ما که از همون اولش حرفه ای بودیم و البته الان دیگه کم آوردیم و منتظر روزی هستیم که یه پست بذاریم توی وبلاگ نگار جون و بنویسیم: شیر و شیشه بای بای! خیلی سخته واقعا کاملا درک می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد