زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی زینب

دیدن از نمایشگاه محصولات کودک

1392/4/4 1:31
نویسنده : مامان زینب
423 بازدید
اشتراک گذاری

چند باری میشد که بابا جون بنر تبلیغاتی «اولین نمایشگاه محصولات نوزاد و کودک» رو نشون میداد و دوست داشت اگه شد قبل از پایان نمایشگاه به اونجا سر بزنیم. روز آخر تونستیم بریم اما اون چیزی که فکر می کردیم، نبود.شاید تنها حسنش این بود که من با انواع اسباب بازی ها سرگرم شدم طوری که یادم رفت به مامان جون بگم پیف کردم!! وقتی باباجون فهمید سریع منو به خونه رسوند و توی راه چند بار از مامان جون خواست من رو به سمت شیشه، بالا نگه داره تا شیمیایی نشه غافل از اینکه مامان جون با صبوری تمام هر لحظه سرخ تر میشد و در دل خدا رو شکر میکرد که کلیه های دخملش مثل ساعت کار میکنه..آخر شب رفتیم شبستان و پیتزا خوردیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
4 تیر 92 2:42
به به چه لباس قشنگی عروسک خانم .ماشا االله

بابایی
5 تیر 92 16:28
شب خوبی بود زیاد ادیت نکردی
مامان نگار
8 تیر 92 10:06
ما رفته بودیم کاش اطلاع رسانی کرده بودم که اصلا چیزی نداشت که آدم این همه راه رو بره تا اونجا ما که نگار جون رو نبرده بودیم تا حداقل اون بازی بکنه بنابر این دست از پا دراز تر برگشتیم! البته چند تا تکه لباس از غرفه غنچه خریدیم فقط اونم محض خالی نبودن عریضه این داستان شیمیایی و اینا همیشه توی خونه ما هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد