زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

جشن شادی آریس

1394/2/18 1:38
نویسنده : مامان زینب
484 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش رفتم دنبال زینب خانم. دیدم چند تا برگه دستشه و با خوشحالی میگه مامان جون بریم استراحت کنیم چون عصر باید بریم جشن شادی ! برگه ها رو گرفتم و دیدم نوشته جشن آریس در سینما دانش آموز برگزار میشه و از همه مهم تر میمون زبل و شیطونی از کشور برزیل هم جزء برنامه هست. خلاصه ساعت 7 دم سینما دانش آموز غلغله بود. بعد از یک ساعت معطلی وارد سالن شدیم و زینب خانم با ذوق زیاد داخل صف گریم صورت شد(خیلی دوست داره روی صورتش نقاشی بکشن).فرصتی دست داد که دست و گردنم رو ماساژ بدم و نگاهی به اطراف بندازم که متوجه برگه دست نویسی روی دیوار شدم با این متن: با عرض پوزش برنامه میمون زبل کنسل شده است!!! من که در این مدت زینب رو بغل کرده بودم تا در ازدحام جمعیت اذیت نشه ،با خوندن برگه خستگیم دو برابر شد. خلاصه سانس 8 تا 9:30 شب با همه خستگی هاش گذشت. تقریبا همه رفتن و من و زینب خانم روی پله های خروجی منتظر باباجون نشسته بودیم. 45 دقیقه گذشت . هوا خنک شد و زینب خانم به چادر من پناه آورد. یه دفعه باباجون مثل نوری در تاریکی انتظار ما پدیدار شد . سریع سوار شدیم . گل باغ زندگی ما یه لحظه هم آروم نگرفت و همه جشن رو توضیح داد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد