زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

دعوت نامه مهد

1393/8/2 16:39
نویسنده : مامان زینب
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . ما دوباره اومدیم . بعد از تقریبا 4 هفته تکاپو و خستگی! خونه جدید با آدم های جدید و بعضی وسایل جدید. یکی از این خریدهای جدید متعلق به دخمل خانمه. لحاف و پتو و بالشت باب اسفنجی! باز هم به سلیقه و انتخاب خودش.

عکس

دخترم منو ببخش . خیلی اذیت شدی. ولی به جای اون الان یه عالمه وقت داریم برای بازی کردن و بدو بدو ! مهد کودک گلباران هم همچنان استوار در مسیر زندگی ما هر روز ساعت 10:15 آماده ورود شماست و حدود ساعت 12:30 هم به امید فردا ، با شما خداحافظی میکنه. تاثیرات مثبت و منفی مهد غیر قابل اجتنابه! مهم اینه که شما با اشتیاق آماده رفتن هستی. خیلی کم از اتفاقات مهد صحبت میکنی و من مجبورم برای اطلاع از احوالات شما در مهد با خاله مهد (خاله سمیه) صحبت کنم. از شواهد و قرائن چنین برمیاد که کوروش ، ایلیا ، رها ، مهلا ، نازنین زهرا و ژینا دوستان هم کلاسیت هستن. جالب اینه که به جای کوروش میگی: کوروشت! هفته گذشته همین که کیفت رو باز کردم تا ظرف میوه و لیوانت رو بشورم با یه نامه مواجه شدم و بازش کردم ...

والدین گرامی زینب پارسائیان از شما تقاضا می شود برای بررسی و هماهنگی برنامه های آموزشی نورچشمی خود راس ساعت 4 در مهد کودک گلباران حضور به هم رسانید...

وای !خدای من !اگه کسی خونه بود حتما غش می کردم لااقل از بابت آب قند خیالم راحت بود! فکر کنین ما به طور رسمی به خاطر دخترمون به جلسه دعوت شده بودیم . بی اختیار به سمت آینه رفتم تا مطمئن شم از چین و چروک و موی سفید خبری نباشه! برای برگشت باباجون لحظه شماری میکردم. همین که وارد خونه شد نامه رو نشونش دادم. نامه رو گذاشت روی قلبش !!!!

عکس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hanieh
2 آبان 93 16:58
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد