زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی زینب

مهد کودک گلباران

1393/6/31 12:16
نویسنده : مامان زینب
379 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از دیدن از چندین مهد کودک « گلباران » انتخاب شد. دیروز اولین روز ورود زینب خانم به محیط جدید مهد کودک بود. اتفاق بسیار خوبی بود. به مدت نیم ساعت زینب خانم رو به کلاس خاله سمیه سپردم. خودم داخل دفتر مدیر مهد شروع به نوشتن نکاتی کردم که نیاز بود « خاله سمیه » درباره زینب جان بدونن. نگاهی به نکات نوشته شده انداختم و پیش خودم گفتم برای روز اول کافیه! تنها 13 مورد! بعد از نیم ساعت رفتم در کلاس و با خاله مهد نکات رو مطرح کردم. حالا از من اصرار و از دختر امتناع. با هزار خواهش و التماس از کلاس خارج شد! قول دادم فردا هم دوباره می آییم. با صحبت های قبلی قرار بر این شد هر وقت از خواب ناز بیدار شد بیارمش و به مدت دو ساعت با بچه ها زندگی اجتماعی و گروهی رو تجربه کنه.

از همه زینب دوستان ممنوم که پیگیر مطالب و پست های نی نی زینب هستن. به علت اسباب کشی فعلا از گذاشتن پست معذورم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد