زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

نی نی زینب

اولین باری که به شهربازی رفتم...

1393/1/10 16:55
نویسنده : مامان زینب
341 بازدید
اشتراک گذاری

جای همه خالی! برای عید دیدنی رفتیم کرمان و به پیشنهاد خاله سمیه ،منو بردن شهربازی. هوا خیلی سرد بود و مامان جون مرتب یاد آوری میکرد که اگر دخترم سرما بخوره وای به احوالات پیشنهاد دهنده! خیلی خوش گذشت. از بس ذوق زده شده بودم نمی دونستم اول کدوم وسیله رو سوار شم.باباجون و هادی آقا رفتن ترن هوایی سوار شدن.من و یاسین هم استخر توپ و ماشین برقی و هلی کوپتر و قایق بادی رو امتحان کردیم.بعد هم به دعوت هادی آقا رفتیم سفره خونه سنتی و یه شام لذیذ میل کردیم . پس یادمون نره من در تاریخ 3/1/93 برای اولین بار رفتم شهربازی!!!

ورودی شهربازی و سفره هفت سین.

قدم های کوچک و راه طولانی...

همه شهربازی رو فروخته بودم به این مجسمه!

استخر توپ ...

قایق بادی حرف نداشت...

من و باباجون و ماشین برقی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

...
16 فروردین 93 12:12
سلام....به به چه جای باصفایی خوش به حالت زینب خانم دست مامانی وبابایی وخاله سمیه هم دردنکنه
مامان نگار
17 فروردین 93 9:55
در تاریخ ثبت شد! اولین شهر بازی رفتن زینب جون که کلی هم بهش خوش گذشته
مامان نگار
17 فروردین 93 9:57
مامانی یه چیز جالب بهتون بگم: من به این شهر بازی رفتم،‌دقیقا روبروی دانشگاه باهنر و پیام نور کرمانه درسته؟ و البته نکته مهم اینه که من هم دقیقا روی همین مجسمه یه عکس دارم به نظر من هم توی اون پارک این مجسمه اش از همه جاش باحال تر بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد