زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی زینب

سفر به بندرعباس

1392/3/26 13:11
نویسنده : مامان زینب
517 بازدید
اشتراک گذاری

   

niniweblog.com

 شاید که نه دقیقا 28 بهمن 91 با خانواده عزیزم رفتیم بندرعباس.اولش قرار نبود بریم ولی چون سفر باباجون به لبنان ما رو خیلی دلتنگ کرد به عنوان یک زنگ تفریح 3 روزه عازم بندر شدیم.محل اقامتمون هتل هما بود و از اون جاییکه مردمان جنوب کشور بسیار خونگرم و صبورند به غیر از یک مورد که جعبه دستمال کاغذی روی میز لابی هتل رو ریز ریز کردم دیگه برخورد جدی با خرابکاری های من نشد که اون هم دور از چشم مامان جون و باباجون بود . از اسانسور خوشم نمی اومد ولی عاشق میز پذیرش و سرامیک های براق و سفید کف هتل بودم.شاید به همین خاطر بود که مامان جون دید نمی تونه حریفم بشه وقتی به طبقه همکف میرسیدیم طوری وانمود میکرد که منو نمی شناسه.شبا می رفتیم پارک . من خیلی سرسره رو تحویل نمیگیرم اما اگه الاکلنگ ببینم با سرعت نور به طرفش میرم ، اون جا هم تا دلم می خواست بازی میکردم .هوا شرجی بود و موهای صاف و نرم من فر خورده بود و این موضوع برام مشکل درست کرده بود چون مرتبا بایستی به ابراز احساسات کارکنان هتل و دوستای باباجون و از مهمتر مامان جون که وقت و بی وقت قربون صدقم میره پاسخ می دادم!کاشکی دوباره می رفتیم بندر... 

niniweblog.com                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد