زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

نی نی زینب

مداد شمعی های من کو؟

1392/11/9 1:42
نویسنده : مامان زینب
341 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین بار بود که میتونستم یکی از اتاق های خونه ی پر از مهرمون رو تمیز و جارو و گردگیری کنم ولی از زینب خانم خبری نباشه.

- زینب خانم ، چیکار میکنی؟

- دارم مداد شمعی هامو آشغالی میکنم!

- یعنی چی آشغالی میکنم؟

- اینجوری دیگه...

باورم نمیشد، اول رفته بود تمام کشوی قاشق ها رو خالی کرده بود کنارش و از بین اونا گردو شکن رو برداشته و یکی یکی مداد شمعی ها رو داخل گردو شکن گذاشته بود و فشار داده بود. بعد به له شده مدادها میگفت :حالا آشغالی شده!

- حالا که مداد شمعی ها رو آشغالی کردی همه اونا قهر میکنن و میرن سرزمین گمشده ها...

- مامان بد اخلاق.....

- !!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
12 بهمن 92 12:45
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه فلسفه ای هم داشته این فنچول بچه! زده همه مداد شمعی ها رو له کرده میگه آشغالیشون کردم تازه هنوز هم به مامان میگه بداخلاق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد