زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی زینب

نظرات (5)

مامان نگار
24 تیر 92 14:04
وای چه عکسای خوشگلی گرفته زینب خانوم. من که عاشق اون عروسکای شمالیم کتاب حموم خوندنشو که دیگه نگو. مثل اون وقتا که ما درس می خوندیم خوابیده و می خونه عاشق شمالم
عمه فاطمه
27 تیر 92 19:55
من که عمشم وسي و چند سال دارم نميتونم دل از دريا بکنم اون که ديگه ماهي کوچولوه جيگري عمه
عمه فاطمه
31 تیر 92 10:58
دلم برا نی نی خیل تنگ شده وقتی عکساشو میبینم دلم ضعف میره دلم برا فشار دادنش عمه گفتنیش تنگ شده وقتی اخم میکنه و میگه مامان عمه وای عسلم خیلی نمکی
خاله نجمه
1 مرداد 92 17:05
خوشگل خاله سلام. ماه بودی ماه تر شده بودی با این لباسهای سنتی و خوشرنگ. آفرین به مامان خوبت که با متنهای قشنگی که می نویسه می تونیم اون صحنه ای رو که داشتی شیرین کاری می کردی خوب توی ذهنمون تجسم کنیم. همیشه کنار بابا جون و مامان جون سر زنده و شاد باشی. دوستت دارم حسابی.


خاله جون سلام.ازnew folder چه خبر؟وقتی به دنیا اومد به مامان جون میگم یه پست اساسی به مناسبت تولدش بذاره.
پسرخاله زا
7 مرداد 92 15:03
.

عاغا ما دلمون واثت طنگ شده کوجاییی...؟؟؟
کی میاییی کرمون مارو از خماری در بیارییی....؟؟؟؟
دوست داریم هواااارتا


سلام خاله جان. ایشاا... عید فطر اونجاییم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد