زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی زینب

به چه می اندیشی

1396/8/4 23:50
نویسنده : مامان زینب
119 بازدید
اشتراک گذاری

5 تا 6 سالگی دوره خاصی از کنجکاوی از جانب بچه هاست. عمده سوالات زینب خانم هم در این دوره زمانی در مورد موضوعات زیر هست که تقریبا بین بچه ها عمومیت داره:

1.پیری، مرگ و پایان زندگی

2.راه های زیبا جلوه کردن خانما

3.دوستان خیالی

«مامان میشه وقتی پیر شدی موهات رو رنگ کنی تا سفید نباشه! کاشکی خیلی عمر داشتیم و هیچ وقت تموم نمی شد اما باز هم خوبه که بعد توی بهشت همیشه زنده می مونیم. خدا، خانمه یا آقاست؟ اگه همه جا هست پس خیلی پاهای بزرگی داره! مامان من میخوام وقتی خاله بازی می کنم آرایش کنم خوشگل تر بشم.چرا بعضی خانما توی خیابون آرایش میکنن و بعضی آقایون موهاشون بلنده مثل خانما. مامان من دوست دارم معلم بشم بعد مثل خانم فرشته ای که توی داستان پینوکیو هست با لباس بلند توردار به همه درس بدم حتی گنجشکا!مامان، چرا مامانا توی شکمشون بچه دارن اما باباها ندارن اونا که شکمشون بزرگتره! کاشکی من یه حیوون خونگی داشتم مثلا یه دونه سنجاب یا لاک پشت، می دونم تمساح خطرناکه!!!...»

- زینب جان، بخواب عزیزم. الان ضحی رو بیدار میکنی. فردا بهت میگم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد