زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

نی نی زینب

ببین عزیزم...

1395/5/8 0:01
نویسنده : مامان زینب
204 بازدید
اشتراک گذاری

زینب جان، عزیزم :

منم مثل تو بچه بودم و قدکشیدم. آروم آروم با دنیای اطرافم دوست شدم. بعد از یه خلاء زمانی وحشتناک، خدا تو رو در آغوشم قرار داد. این تنها یه مادره که میتونه در هر شرایطی فرزندش رو زیبا ببینه اما این دوست داشتن قرار نیست از طرف سایر آدم های زندگیت( عمه و خاله و ...) هر لحظه وجود داشته باشه. یادت نره کارهای بد، تصویر بدی از تو توی ذهنشون می سازه. جدیدا میبینم توقعات بیجای تو از اطرافیانت، براشون خوشایند نیست. دقت کن، گلم.

منم مثل تو بچه بودم ولی با شرایط خیلی متفاوت. تو دختر اول و خاتون خونه هستی و من دختر آخر (آخر الکی نه، آخری که میگم یعنی هیچ کس باورش نمیشده بعد از 3 تا دختر، چهارمی هم دختر باشه، حتی شنیدم تا 3 روز هم کسی رغبتی برای نامگذاری من نداشته! البته مامان بزرگ این حرف رو رد میکنه) . طبیعتا امکاناتی که الان برات فراهم شده، برای من رویا بوده. متاسفانه جدیدا می بینم قدر وسایل و عروسک ها و اسباب بازی هات رو نمیدونی. یه روز باباجون پول داره یه روز پول نداره، این مطلب نباید هیچ اثری در رفتار تو داشته باشه. هم قدر خودت رو بدون هم قدر پول حلال رو. دقت کن، گلم.

منم مثل تو بچه بودم. گاهی دلم از بچه های دیگه می گرفت و قهر می کردم ولی به اندازه ای که تو برات مهمه که وقتی می ریم پارک، اول دوست پیدا کنی و بعد بازی کنی! برای من و خیلی های دیگه دوست پیدا کردن، مهم نبود. چند وقت پیش به خاطر دوست پیدا نکردن توی پارک اینقد گریه کردی، که این مسأله منو نگران کرده. تو سعی کن خودت باشی، با همون مهربونی و گذشت و دنیای کودکانه. مطمئن باش بچه های دیگه جذبت میشن. هم قدر شخصیتت رو بدون هم قدر اشک هات رو. دقت کن، گلم.

حرف آخر اینکه:

چند روز دیگه خدا یه خواهر کوچولوی سالم و صالح بهمون هدیه میده. شاید نتونم مثل قبل فرصت پیدا کنم برات پست بذارم . بدون که دوستت دارم...

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد