زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

نی نی زینب

هدیه خانم محمدزاده

1392/3/28 15:48
نویسنده : مامان زینب
600 بازدید
اشتراک گذاری

٤ ماهه بودم که با مامان جون وباباجون رفتیم تهران. چرا؟ به 2 دلیل :اول به خاطر یاسین و دوم بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب تهران.خلاصه در این سفر بود که من برای اولین بار رفتم کارگاه مجسمه سازی وخانم محمدزاده رو دیدم.(بماند که مامان جون چه کرد!)آه هیچ وقت یادم نمیره چطور از دیدن من خوشحال شدن ! همون جا بود که ایشون از دست و پای کوچولوی من قالب گرفتن.امروز که این مطلب رو می نویسم یک سال از اون روز میگذره.متاسفانه قراره تا 2 ماه دیگه از ایران برن.وقتی این خبر رو شنیدم خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت.

درخواست نامه

موضوع:درخواست از خانم محمدزاده جهت اقامت دائم در ایران

اینجانب زینب خانم پارسائیان از شما می خواهم اسامی کسانی که شما رو ناراحت کردن بدین تا به خاله سمیه بگم آمپولشون بزنه!ضمنا کی گفته کانادا کشور خوبیه؟!تازه اگر هم خوب باشه شما که نباید برای خارجی ها مجسمه های خوشکل بسازید.اگه رفتین قهر قهر تا روز قیامت...  

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد