زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی زینب

چند گام به عقب...

1394/5/24 0:42
نویسنده : مامان زینب
462 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عیدی، بوی توپ ، بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو

بوی یاس جانماز ترمه مادربزرگ

با اینا زمستونو سر میکنم، با اینا خستگیمو در میکنم

شادی شکستن قلک پول

وحشت کم شدن سکه عیدی از شمردن زیاد

بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب

با اینا زمستونو سر میکنم ، با اینا خستگیمو در میکنم

بوی باغچه ، بوی حوض، عطر خوب نذری

شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر میکنم، با اینا خستگیمو در میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویــــا
24 مرداد 94 1:36
عزیزم وبلاگتون محشرهخدا کوچولوی نازنینتون رو حفظ کنه به دنیای من هم سر بزنید خوشحال میشم ..از روی ماه عروسکم ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد