زینب خانمزینب خانم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی زینب

اندر احوالات...

1394/5/3 21:13
نویسنده : مامان زینب
483 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مبارک با همه خاطراتش تموم شد. دختر مهربان من هر غذایی که دوست نداشت بخوره می گفت : وای من که روزه ام! باباحاجی بخیه هاشون رو کشیدن و نی نی عمه فاطمه(کیان) حالش خوبه . عمه صدیقه چند روزه روی پاشون راه میرن و تغییرات زینب خانم روز به روز متفاوته، چه روحی و خلقی و چه جسمی و رشدی. رشد دایره لغاتش فوق العاده هست، گاهی اوقات تنها یه خنده بلند و طولانی می تونه تعجب ما رو نسبت به جمله ای که گفته خنثی کنه.راستی یکی از علاقه مندی هاش این شده که نقاشی بکشه و به من بگه اگه گفتی چیه؟!بعد من هرچی بگم اشتباهه و خودش میگه چه چیزی کشیده ...مثلا هواپیمای تورتوری بال ندار! یا آدم مو فرفری دار! یا مورچه صورتی مو خرمایی ! یا جشن تولد تمساح!

شما جای من ، آخه کی می تونه این موارد رو حدس بزنه تعجب!!!!!جز یک پارساییانخندونک؟؟؟؟؟!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی زینب می باشد